tisdag 28 augusti 2012

Idag är det min alldeles egna dag min födelsedag!

Att varje år ha en alldeles egen dag alltså sin födelsedag!
Den dagen är jag sedan några år tillbaka alltid ledig. Det är ett sätt att fira mig själv och för mig innebär det att få unna sig en ledig dag. Jag behöver inte en massa presenter utan att få ett grattis, en kram och få vara med dem som man tycker allra mest om det är tillräckligt. Tänk alla grattis man får från alla vänner på facebook det gör en glad och värmer, så tusen tack!
 

Ett år äldre!

 
Att fira att man har levt ännu ett år, reflektera över året som gått att man samlat mer erfarenhet, kunskap och gjort saker som man verkligen tycker om och mår bra av. Att försöka göra saker bättre, göra saker som man mår bra av, vara med människor som gör en glad och fyller på med positiv energi. Få följa sina barn i deras utveckling och göra saker tillsammans som familj! Att vi alla mår bra och är friska det är den allra, allra bästa Presentern av dem alla!

 

Önskar er andra också en riktigt bra dag.

Så mitt ett tips är att den dagen ni fyller år tycker jag att ni också ska ta ledigt och njuta av eran alldeles egna dag er födelsedag!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar