söndag 25 november 2012

Överraskningen till min dotter "prickig tapet får en annan färg"!


Denna prickiga tapet satte vi upp för 10-år sedan när vi flyttade in i huset och min dotter var 1 mån gammal och jag har verkligen älskat denna tapet. Men barn växer och i helgen har jag målat om i min dotters rum denna rosa prickiga tapet är nu vit. Vi väntar på en fototapet som ska tapetseras på en av väggarna och den kommer i början på nästa vecka.
 Gamla leksaker har nu rensats bort och nya förvaringslådor inhandlats, rummet håller på att förvandlas till ett tuffare tjejrum. Ett rum som nu mest går i vitt och svart. 
Det som är så spännande är att detta är en överraskning och min dotter tror att vi ska måla om nästa vecka tillsammans. Men jag har redan hunnit fixa detta nu i helgen när hon och pappa var i sommarstugan ett par dagar. Väntar nu med spänning på att dem ska komma hem!! Och jag är jätte nöjd med resultatet blev så bra!
Bild kommer senare när även fototapeten är på plats!
Tänk att det kan vara en så skön känsla att få överraska en annan människa och att man vet att man gör någon riktigt, riktigt glad det är värt allt jobb!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar