söndag 10 augusti 2014

Laddar för att börja jobba igen!

Det är en speciell känsla när semestern går mot sitt slut och den första arbetsdagen närmar sig. För mig blir det lite olust och rastlöshets känsla i hela kroppen. Denna gång så startar jag ett nytt arbete och nu känns det lite mer pirrigt, spännande och nyfiket. Har haft en härlig ledighet och att få börja jobba igen ska bli roligt dock är det mycket nytt som ska läras in denna gång. Det som tidigare satt i ryggmärgen ska nu bytas ut mot ny kunskap , med nya patientrupper och nya arbetskamrater. Men man får ta en sak i taget och en dag i taget så blir det bra. Jag är glad att jag har yogan som nu också startar strax och den ger mig så mycket positiv energi. Vilket kan komma att behövas extra denna höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar