lördag 3 januari 2015

Ett Gott slut på 2014 och ett riktigt Gott nytt år 2015!

Nu har vi avslutat 2014 och firat in det nya året 2015! Jag går gärna igenom året som varit och summerar alla händelser för att sedan få en skön känsla att nu är det åter igen ett nytt år. Ett år som ska fyllas av nya händelser, att planera framåt och tänka hur man vill att det ska bli, känna efter vad man vill göra och sedan försöka forma dagarna efter sina egna önskningar. Allt börjar alltid med en tanke och det blir som vi tänker. Nya tomma sidor som ska fyllas, jag ska fylla mina med positiva saker som får mig och min familj att må bra. Få vara med barnen och följa deras utveckling i vardagen, laga och äta god och nyttig mat, träna i form av löpning, styrketräning, tennis och yoga. Göra roliga saker som att resa, skratta och träffa vänner. Att fortsätta arbeta med mitt nya arbete där jag hela tiden lär mig nytt och formar mitt nya arbete efter de behov som finns det är spännande och givande att utveckla något nytt. Yogan är en skön bas och plattform där jag kan få tanka ny energi och kraft hela tiden. aYoga är också under utveckling och förändring, just nu många uppdrag utanför min lokal samt att mina ordinarie kurser lunch och kvällsyogan fylls på hela tiden. Nya samarbets-partner är på intågande vilket är roligt och som alltid givande med nya spännande möten med andra människor. Så en riktigt god fortsättning på det nya kommande året se till att fylla året med positiva tankar och egna medvetna val utifrån dina egna önskemål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar