söndag 13 januari 2013

Ibland är det bra med ett uppehåll eller en paus från något man verkligen älskar att göra!


Att göra ett uppehåll från något som man tycker om och gör väldigt mycket kan vara oerhört bra ibland. I mitt fall så har jag inte yogat på flera veckor vilket gör att jag nu riktigt längtar och känner hur mycket jag saknar yogan. 
Den sköna känslan när man får tid att lyssna inåt och göra lugna vilsamma rörelser för hela kroppen. Ta sig tiden att bara få vara här och nu med hela sitt jag och känna efter hur man känner sig i just den stunden. Att lyssna till tystnaden eller till fin musik det är yoga för mig. 
Att tända alla ljusen, sätta på den lugna sköna musiken och fylla mattorna med yogisar både nya och gamla är väldigt kraftfullt. 
Saknar er men snart är det dags!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar