onsdag 20 februari 2013

Kreativitet smittar av sig om man delar med sig av den!

I förrgår lyckades jag med att förmedla och sprida min inre kreativitet till en av min bästa arbetskamrater 
Så i morse när jag träffade henne så var hon sprudlande glad , kramade och tackade mig för att jag hade fått henne att fånga sin egna inre kreativitet och att kunna se möjligheten att använda den till något fantastiskt

Att vi ser möjligheterna och ljuset och inte det omöjliga och mörkret. 
Så åter igen är våra tankar det som styr oss. Det blir som vi tänker och dem orden stämmer så himla bra

 Så mitt ord till er ikväll är när ni känner den egna kraften förmedla den vidare och ibland lyckas man faktiskt sprida den vidare till en annan människa. 

Vi behöver stötta och peppa varandra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar