måndag 26 maj 2014

Sista kvällsyogan för denna termin och ett hjärtligt stort tack till er alla!




Nu kör vi sista kvällsyogan för denna termin och jag vill verkligen tacka alla som har kommit och yogat  hos mig på aYoga. Tänk att kurserna i princip varit fullsatta både kvällstid och även dagtid med dessa grupper såsom aktiva seniorer gruppen har varit full, Badelunda gruppen för studieförbundet också och gruppen på Oxbackens anhörig centrum var vi tvungna att byta lokal för att få in alla. Jag är mer än nöjd att fler och fler hittar till yogan både yngre och äldre. Barn grupperna blir större och större så jag ser verkligen fram emot höstens program. Men nu tar aYoga en vilo och uppladdnings fas under sommaren. Ta med er andningen och gör någon eller några övningar när ni känner att det behövs. Yogan har ju fantastiska verktyg som är enkla att använda. Så önskar jag er alla en riktigt skön sommar lev i nuet och njut! Men jag kommer att fortsätta skriva på bloggen under sommaren och min nya hemsida är strax klar. För er som vet med er att ni vill fortsätta till hösten och önskar en plats så går det bra att boka redan nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar