lördag 2 augusti 2014

Träna, träna och träna så himla skönt!

Nu har dessa skor gjort sitt!
Idag startade jag dagen med att cykla ner till ett SATS med en kompis och för att köra ett styrkepass!
Ja att få träna och tycka det är så himla skönt, att ha den känslan gör det förstås så mycket lättare och jag är glad över att ha den. Att få kraft och känna att kroppen behöver få arbeta ordentligt. Just idag känner jag mig extra motiverad och ser fram emot en höst med ett bra träningsprogram med variationen av styrketräning, löpning och yoga. Att denna höst sätta upp ett bra mål för min träning ska bli riktigt roligt. Gör ni så när ni tränar sätter ni upp mål och egna träningsprogram eller inte???
I morgon kommer träningsvärken att göra sig tillkänna eller kanske redan ikväll vi får se!! Önskar er en skön lördag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar