söndag 29 mars 2015

4 -år har gått och nu är det sista yogakursen i min fina lokal!



I morgon kväll kör vi sista yogakurserna i min fina lokal på Västgötegatan 10. I fyra år har jag haft yogakurser varje måndagkväll och morgon och lunchyoga tisdagar och torsdagar. Men nu är det slut med det, för nu kommer jag vara utan lokal och enbart ha kurser ute på andra ställen hos olika föreningar och företag. Det blir mer aYoga på väg. Så det går bra att anlita mig för olika yogakurser och hälsouppdrag. Har byggt upp mitt företag och detta är ytterligare ett steg i en ny riktning, det är roligt och spännande att prova nya vägar. Allt är föränderligt och det är så det ska vara. Men jag är så glad att under dessa år ha fått träffa så enormt många olika människor, många har kommit och gått och några har varit med hela tiden.  Så en stor kram till er alla och framför allt till er som varit med från starten kommer att sakna er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar