tisdag 8 oktober 2013

Ny kurs för Aktiva seniorer har nu startat och som ger så enormt mycket energi!




Fönster i Badelunda Bygdegård
Nu har höstens kurs för Aktiva Seniorer startat och åter igen har jag fått den stora förmånen att träffa så många nya trevliga människor. I denna grupp är det nu 10 st deltagare och vad jag verkligen skulle säga aktiva och nyfikna personer. Jag har två fantastiska arbeten där jag på aYoga får arbeta i en lugn och skön miljö med mycket ljus och värme. Min energi fylls verkligen på och jag får enorm kraft av detta lugn och alla människor. Så härligt att nu i höst mörkret få dela med sig av yogans fantastiska verktyg och sprida den ut till fler och fler människor. Fortsätter denna tisdag med att möta nästa grupp med yogisar ute i Badelunda Bygdegård. Önskar er alla en skön tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar