fredag 8 november 2013

Trevligt besök hos porträttstudion för fotografering till aYogas egna yoga foldrar!

Igår var jag och min dotter till Porträttstudion och fick träffa fotografen Annie som både är proffsig och så trevlig. Vi tog några bilder till mina kommande yogafoldrar. Det kommer att bli tre stycken som riktar sig till olika målgrupper. Tanken är att foldrarna ska vara smidiga och de ska enkelt kunna plockas fram för att ställas upp på skrivbordet/ köksbordet/katedern eller spelar bänken/ i bilen. Det är några enkla yogaövningar som tar 10-15 min att genomföra. Övningar som gör att spänningar, stress och nervositet minskar. Övningar som gör att vi lättare slappnar av och kan öka vårt fokus men även vår direkta närvaro. Yoga som kan användas enkelt och smidigt i vår vardag, för både vuxna och barn. Dessa foldrar kommer att kunna inhandlas hos mig på aYoga inom en snar framtid. Yogafoldrarna är en perfekt present eller julklapp till någon som du bryr dig om eller till dig själv. Så tack så mycket för både en givande och väldigt rolig fotografering Annie och jag önskar en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar